Bättre, gardiner och Lollos nya lägenhet

Jag är tack och lov bättre i min hand. Handledsskyddet som jag lånade av mamma gjorde verkligen nytta. En annan sak som också börjar göra nytta är min medicin. Jag börjar sakta men säker känna lite entusiasm för saker igen.
 
Jag försöker att vila så mycket som möjligt och sova, sömn är helande.
 
I onsdags var jag till Örebro och hämtade alla Lollos saker.
Vi åkte till Marieberg och åt lunch och kollade lite i affärer.
 
Eftersom jag börjat en mer minimalistisk still, nu efter att jag gjort en stor utrensning hemma så ska varje nytt inköp planeras mer noga. Fast det finns grejer som står på min inköpslista och en av de är nya gardiner till sovrummet. 

Dessa som heter Emmy från Hemtex föll jag totalt för. Har inte hunnit få upp dem än men lovar en bild när de är på plats.

Både Micke och jag skulle efter alla år med många barn och planering kunna klara vilket logistik jobb som helst. I torsdags när han åkte från Stockholm tog han med sig Lollo hem från Örebro. De packade om alla grejer jag hämtat på onsdagen och packade in alla andra möbler tills jag kom från jobbet. Sen åkte vi tillbaka till Örebro och flyttade in Lollo!    

Så här ser den ut hennes lägenhet. Helt ny och så himla fin! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar