Vansbro, Semester och trädgårdsfix

Jag skriv precis ut detta!

Jag har beslutat mig för att starta på fredag. Förkylningen är bättre men astman är inte bra. Men jag ska försöka genomföra det i alla fall. Kommer inte ha någon tidspress hoppas vara i mål innan isen lägger sig för vinter! Målet är att genomföra det!! Jag saknar både flyt och simteknik, där emot är jag sjukt snygg i våtdräkt... hahaha

Det är i alla fall 16,3°C i vattnet i Vanån nu!

Jag har..

fast jag har inte riktigt fattat detta än tror jag.

Idag gjorde jag i alla fall ett ryck i trädgården..

Jag har inte ens planterat några blommor förrän nu, fast å andra siden har det inte varit väder för det heller. Jag köpte två solsängar idag, massa blommor och dekorationer.


Middagen intogs på altanen, som jag skurat ren. Lax och grönsaker i ugn var det som serverades.

Poolen är fyllt och tjejerna badar fast det är iskallt. Gustav tog ett snabbdopp sen var han mer än nöjd.

Efter alla plantering och fixande..

firade jag in semestern med ett glas Cava.

Den här texten hittade på nätet

tyckte den sa väldigt mycket!

Jag ska verkligen försöka njuta av den här semestern, och ta vara på tiden.

I helgen var vi till Lizette och Urban och spela kubb och igår var var till Heidi och fikade. jag vill hinna med en massa saker speciellt vill jag hinna med att träffa alla mina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar