Löss, rehab och GreenGate

Ja ha då var det dags igen :( Det är odjuret har flyttat in i huvudet på ett av barnen igen!

Ja igen :( någon av hennes vänner har löss och smittar henne gång på gång. Jag vet inte hur många gånger jag ska behöva köpa lusmedel, tvätta sängkläder, frysa in borstar och hår grejer. Visste jag bra vem som smittade henne hela tiden skulle jag avlusa detta barn också! Att jag vet att det är så att hon blir smittad igen och inte så att jag inte får bort lössen när jag avlusar är att det går så lång tid mellan gångerna hon drabbas. Nu är i alla fall alla barn och jag själv luskammade och alla andra åtgärder är vidtagna. 

Så fick jag även detta inlägg att börja i positiv anda  haha

Fast ni kan ju få skratta åt att jag i söndags plockade ner min ut gran. 
tyckte själv att dagen var den exakt rätta för att få detta gjort :)

Wheehoooo!! Rehabträning!! Fast även om jag inte märker något för bättring i foten är ändå höften bättre!
Provade att cykla 20 minuter med lätt motstånd igår och kände sen efter idag. Jag gick i alla fall inte mer ont och det var så skönt att få svettas lite så i morgon ska jag på det igen. 
Köpte en ny duk från GreenGate idag och lite blommor för pengar jag fått i present av min mor. Det är något tilldragande med greengate även om den del är på tok för blommigt för mig.

I morgon ska jag tillbaka till friskvården och Louise och jag ska till NP-enheten. Nu får vi svar på vad de kommit underfund med i hennes utredning. Ska bli mycket spännande.  

2 kommentarer:

  1. Det var roligt att det gick bra med cyklingen för dig, men ta det lite lugnt nu i början.

    SvaraRadera