Gott samvete, motorlampa och semesterplaner

En enda arbetsdag kvar... sen är det semester!!!


Jag kan också gå på semester med gott samvete. För vet ni vad? Jag har hittat systemfelet! Det kom till och med en liten tår när jag insåg att automatiken fungerar igen. Den 13 juni hade ett bokat vikariepass och ett schemapass hamnat omlott med 30 minuter. Det ska inte vara möjligt, systemet ska säga ifrån men det är det som är själva systemfelet att det inte alltid säger ifrån och då kan ingen fil skapas och inga scheman kommer in i lönesystemet. Det är systemägarna som får jobba vidare med detta men jag kunde tar bort den där överlappningen och då fungerade allt igen!!!  🙌

Nu ska jag bara fundera på vad jag ska göra på min semester. Först och främst ska jag vila men fösta vecka har jag lite måsten också. 

På måndag ska den här lilla otäcka lampan som började lysa i bilen under veckan fixas till. Det är ändå dags för service. Så min förhoppning är att den otäcka lilla lampan inte ska kosta hela semesterkassan. 

De här tre bilderna kan stå för lite av det jag planerar göra på min semester. 
Umgås med mina små tjejer, måla och pyssla i trädgården

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar