Sommarlov

Nu har småtjejerna sommarlov, de bjöd på tårta efter avslutningen. Det är något visst med skolavslutning. Något nostalgiskt som gör att man får en tår i ögat. När man sjunger Den blomsertid nu kommer.  
På självaste nationaldagen åkte Linnéa till Oslo för att möta sin Aaron vid flyget. Nu ska de vara tillsammans i 3 månader. Vilket är så länge som han får stanna i Europa innan han måste tillbaka till USA. Jag är inte superbra på Engelska men det går faktiskt över förväntan. Det enda som jag verkligen känner av, är att jag blir väldigt trött i mitt huvud av att översätta hela tid. Varje ord kräver liksom två tanker istället för en. Nästa vecka blir det fullt upp för då går vi in i Linnéas student vecka. Hon ska på bal och sen ska vi ha studentmottagning. 

Det finns så mycket fina blommor just nu och tjejerna följde med mig ut och plockade en kväll. Det är en härlig tid vi har framför oss nu.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar