Planer, barnen och life hack

Äntligen ledig och äntligen bättre från min förkylning. Vad jag verkligen inte har just nu så är det tid att vara sjuk! På lördag är det dags för party, jag och Micke ska tillsamman med våra vänner fira att han fyller 50 år och jag fyllt 40 år! Kvällens tema är rock och jag kommer vara sjukt rockig 😂😂  Jag lovar att bjuda på foton från detta sen. Jag har en massa massa att göra men det är så roligt att fixa tycker jag och framför allt får det mig att tänka på annat än mitt jobb.


Det är inte varje helg han kommer hem längre min Emil. Att det är tidens gång förstår jag och jag är väldigt glad och stolt över att han har skaffat sig ett eget liv och kan ta hand som sig själv.

Men med det sagt så är det inte annat än att jag njuter av att få ha honom hemma lite och rå om honom. God mat brukar jag försöka att skämma bort honom med.


Jag gillar att få pyssla om mina trollungar. Det nog det bästa jag vet faktiskt. 

Linnéa är stolt över att ha sparat ut sina naglar.


Det blev verkligen en lugn helg. Jag jobbade i och för sig men då slutar jag ju faktiskt klockan två. Det blev inte ens en promenad.

Det blev trav och mello i soffan. Riktigt skönt faktiskt och det var nog vad som behövdes.


Jag hittade världens Life hack på FB.

Man fixat till skinväskor med kokos olja!! Den blev nästan som ny, jag hade övervägt att kasta den faktiskt!!


Idag har jag och mamma varit till Karlstad och shoppat lite.

Det var så himla mysigt, en mamma och Pillan dag <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar