Träning, pyssel och en snarkmaskin

Igår var jag till gymmet och lyfte tungt. Eller så jäkla tungt lyfte jag inte, i alla fall om man jämför med hur tungt jag kunde lyfta innan jag blev sjuk. 

Det kändes bra igår, det har tagit ett år på Levaxin och inte förrän nu känns det bra att träna. Jag är så glad för det att känna sig stark är verkligen bästa känslan man kan ha. Det får mig att verkligen gilla både mig själv och min kropp. 

Jag har inne i en pysselperiod just nu. Jag tycker det är väldigt roligt att greja hemma. 

Jag börjar bli klar i sovrummet nu. Jag beställt en ny soffa från Mio som kommer vecka 6. Vår soffa är jättetrasig, gissa om jag längtar till att få göra fint i vardagsrummet.

Idag är jag trött ska jag säga. Jag är gift med en snarkmaskin, det brukar inte vara något problem eftersom jag i princip alltid somnar först. Tyvärr somnade han före mig igår 👎Fast jag kan vila när jag kommer hem för den här helgen som kommer har jag tagit semester.

Förra helgen hade vi vår lilla älskling hos oss.

Det betyder fullt ös från det hon kommer till hon åker hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar